Proč využívat k uložení nebo podání balíku terminály Sazky?
Službu provozujeme ve spolupráci s Balíkovnou, která je na skoro 1800 terminálech, s DPD na cca 800 terminálech a WE|DO na 400 terminálech. Máte tak vyšší pravděpodobnost, že váš oblíbený e-shop doručí balík na právě váš nejbližší terminál Sazky. Většina prodejen v naší prodejní síti má otevřeno nejen ve večerních hodinách, ale také i o víkendu. Nemusíte se tak omezovat čekáním na kurýra doma. Vše si vyřídíte v čase, který vám vyhovuje.
1
Informace o vyzvednutí
O tom, že je balík připraven k vyzvednutí budete informováni e-mailem nebo SMS zprávou.
2
Unikátní PIN
Email nebo SMS obsahuje i unikátní PIN kód, bez něhož nelze balík vydat.
3
Vyzvednutí díky PIN
PIN nadiktujete obsluze terminálu při vyzvednutí balíku.
4
Úhrada dobírky
Případnou dobírku můžete uhradit hotově nebo na vybraných místech platební kartou.
1
Příprava balíku
Připravíte si balík.
2
Adresní štítek
Na webu i v mobilní aplikaci (dle zvoleného přepravce) České pošty nebo DPD si vygenerujete adresní štítek, který v případě DPD vytisknete a umístíte na balík. U České pošty nemusíte štítek tisknout, stačí obsluze nadiktovat podací kód.
3
Odeslání balíku
Navštívíte váš nejbližší terminál Sazky, který poskytuje službu Balíky pro Balíkovnu nebo DPD, kde vám zásilku převezmou, naskenují a předají ji do přepravy.