Společnost Sazka dále rozvíjí své aktivity v oblasti udržitelnosti, společenské odpovědnosti a sponzoringu a posiluje svůj tým. Jako specialistka CSR a udržitelnosti nastupuje Radka Seberová (29), která dříve působila ve společnosti Avast. Novým senior specialistou sponzoringu se stává Rudolf Reisner (28), bývalý brand manager AC Sparta Praha. 
Oba příchody souvisejí s ambicí Sazky rozšiřovat podporu komunit zejména v oblasti sportu, ale také s plánem být jasným leaderem v oblasti odpovědného hraní. Připravujeme řadu nových projektů. Vstupujeme také do oblasti nefinančního reportingu ESG,” říká ředitel vnějších vztahů a udržitelnosti Petr Jonák.  

Na pozici specialistky CSR a udržitelnosti přichází do Sazky Radka Seberová, která poslední čtyři roky strávila ve společnosti Avast. V týmu Diversity & Inclusion se zaměřovala na spolupráci s neziskovými organizacemi, tvorbu mezinárodních awareness kampaní a podporu komunity zaměstnaneckých skupin. Předtím působila v oddělení marketingu, kde měla na starosti mezinárodní eventy a sponzorství. Během studií spoluzaložila neziskovou organizaci Minervo, která skrze workshopy pro širokou veřejnost podporovala vzdělávání sociálně znevýhodněných mladistvých.

Ve své nové roli chce Radka dále prohlubovat propojení CSR aktivit Sazky s jádrem samotného podnikání společnosti a zaměřit se na téma zodpovědného hraní a souvisejících aktivit. Druhým velkým pilířem bude CSR v oblasti sportu, který Sazka tradičně podporuje. Radka bude rovněž koordinovat oblast nefinančního reportingu ESG. „Po roce a půl stráveném ve světě diverzity a inkluze se těším na širší záběr, kdy se budu moci vedle společenské odpovědnosti věnovat i nefinančnímu reportingu,“ dodává Radka Seberová.

Divizi vedenou Petrem Jonákem v Sazce doplní Rudolf Reisner, který se v prostředí marketingu pohybuje více než 7 let. Naposledy působil ve fotbalovém klubu AC Sparta Praha, kde měl na starosti práci s klubovou vizuální identitou, koordinaci kampaní a spolupracoval také s oddělením CSR a péče o sponzory. Jako projektový manažer se podílel na komunikaci rebrandingu ACS, za nějž v roce 2021 získal klub stříbrnou cenu Effie a 1. místo ve Zlatém středníku. 

V Sazce chce stavět především na silné tradici společnosti na poli sportovního sponzoringu a zároveň brand modernizovat a profilovat Sazku jako zábavní, inovativní a odpovědnou společnost. 
Po letech strávených v prostředí agentury i sportovního klubu je pro mě komerční brand velkou výzvou, na kterou se těším. Líbí se mi kultura Sazky a vnímám s velkým respektem sílu značky, která zanechala významný otisk nejen ve světě sportovního sponzoringu,“ dodává Rudolf Reisner.

Sazka se chce v rámci svých ESG a sponzoringových aktivit zaměřit na vyhledávání mladých sportovních talentů a podporu sportu v lokálních komunitách a v regionech, přičemž nadále bude hrát stěžejní roli především cyklistika, se kterou je společnost spjatá. Veškeré sponzoringové aktivity by současně měly mít přesah do CSR – ať už formou plnění snů potřebným nebo zapojením zaměstnanců v rámci firemního dobrovolnictví.