Trvalý příkaz Trvalý příkaz Trvalý příkaz

Trvalý příkaz

Trvalý příkaz je služba pro zákazníky, kteří chtějí mít svou oblíbenou loterii neustále vsazenou.

Jak na to?

1

U vybrané loterie zaškrtněte Trvalý příkaz

 
2

Nastavte platnost

 
3

Potvrďte a je to!

4

Zrušení a změna příkazu je jednoduchá!

 Příkaz můžete kdykoliv změnit nebo ukončit v sekci Moje sázky

 

Často kladené otázky


Nová služba od Sazky, s pomocí které si už nikdy nezapomenete vsadit svoji oblíbenou loterii. Trvalý příkaz vám umožňuje vsazení vaší oblíbené loterie na jak dlouhé období chcete, aniž byste se museli často přihlašovat do herního účtu. Na rozdíl od předplatného se částka za sázku strhne vždy až před každým slosováním.

Trvalý příkaz vám vždy v den slosování vsadí vámi vybranou loterii, při každé sázce je primárně využíván váš herní účet, pouze v případě, že by na něm byl zůstatek nedostatečný, bude díky automatické platbě sázka uhrazena z vaší karty. 

V sázence vybraných loterií vyberte ve variantě Jak vsadit volbu Trvalý příkaz (pravidelná sázka). Následně zaplatíte první sázku kartou a je to!

Záleží zcela na vás, v sázence je sekce Platnost trvalého příkazu, ve které lze nastavit datum ukončení trvalého příkazu či případně neomezenou platnost. 

Ano, stačí navštívit sekci Moje sázky a tam trvalý příkaz zrušit nebo editovat.

Trvalý příkaz je dostupný pro většinu našich loterií. Konkrétně je to Sportka, Eurojackpot, Šťastných 10, Extra Renta, Mini renta, Euromiliony, Kasička.  

Při vytváření trvalého příkazu je potřeba potvrdit kartu. To provedete tak, že první sázku zaplatíte kartou.
Autorizace nové automatické platby vyžadují bankovní instituce.

Platba vždy proběhne v den slosování dané loterie. 
První pokus uzavřít sázku proběhne 10 hodin (v případě loterií Šťastných 10 a Kasička 5 hodin) před koncem příjmu sázek. Pokud na herním účtu není dostatečná částka k uzavření sázky, použije se automatická platba z karty, která je připojena k danému Trvalému účtu. V případě, že platba z nějakého důvodu selže (nedostatečný zůstatek na účtu, technický důvod), k uzavření sázky nedojde, o čemž vás budeme informovat e-mailem.
Pokud se první pokus uzavřít sázku nezdařil, dojde 2,5 hodiny před koncem příjmu sázek k druhému pokusu. Pokud se ani tento pokus nezdaří, sázka nebude přijata a my vám pošleme e-mail.
Nena@li jste na informace, které potřebujete?

Nenašli jste na informace, které potřebujete?

Obraťte se na naše kontaktní centrum prostřednictvím chatu.