Zavřít
Bilance: Délka hraní: Maximální výhra na technické hře je 500 000 Kč
Tiskové zprávy

Sazka.cz mění kabát

Všechny hry Sazky mají svůj vlastní vizuální styl, který podporuje přehlednost webu. Záložky na domovské stránce usnadňují orientaci v kategoriích her a nezapřou svou inspiraci obchody s mobilními aplikacemi. Interaktivní widgety informují o vylosovaných číslech, aktuálních jackpotech, dění na sociálních sítích a dalších aktivitách Sazky.
„Chtěli jsme, aby nový web Sazky získal na modernosti, přehlednosti a byl srozumitelný pro každého. Nový web by měl zákazníka vtáhnout co nejvíc do hry. Velmi jednoduchou formou se snažíme vysvětlit i mechaniku a pravidla našich her, aby si zážitek ze hry mohli dopřát i ti, kdo si nikdy u Sazky nevsadili,“ vysvětluje Eva Štípková, Head of Digital Marketing Sazky.
 
Na novém webu má každá z loterií dostatečné místo a jasnou strukturu, včetně možnosti zkontrolovat si své sázky a výhry. Větší prostor dostávají i další informace, jako aktuální kampaně a soutěže, ale i další aktivity Sazky, např. podpora sportu u dětí. Nový web Sazky je dostupný i ve verzi pro mobilní platformy.
Za UX a grafickou podobou stojí agentura SYMBIO Digital, která se Sazkou dlouhodobě spolupracuje.  
Část UX řešení měla na starosti také agentura SinnerSchrader.

Web využívá redakční systém Kentico, který výrazně zjednodušuje práci s obsahem, umožňuje personalizaci a usnadňuje podporu kampaní. Společnost Betsys se postarala o technickou realizaci vývoje portálu a propojení s interními systémy, a to včetně nasazení a následné technologické podpory.