Uživatelé, kteří hodnotili aplikace mobilních operátorů na Google Play, nejlépe hodnotí aplikaci SAZKAmobil Samoobsluha.
Díky této aplikaci mohou zákazníci největšího virtuálního operátora spravovat svoje mobilní služby, např. aktivovat balíček služeb, zjistit stav kreditu a případně si ho dobít, zkontrolovat počet volných    a vyčerpaných minut nebo SMS atd.
 
Ve srovnání s O2, T-Mobile, Vodafone a většími virtuálními operátory, získala SAZKAmobil Samoobsluha nejlepší průměrné hodnocení 4,5 z 5. Zákazníci nejčastěji oceňují jednoduchost, přehlednost a stabilitu aplikace.

„Dlouhodobá spokojenost zákazníků je naším prvořadým cílem. O to víc si vážíme kladného hodnocení, které nám zákazníci spontánně dávají. Vzkazy na Facebooku, emailové zprávy i kladná hodnocení interakcí s našimi operátory na zákaznické lince jsou pro nás velkou odměnou a motivací pro další rozvoj našich služeb,“ řekl Jan Schmiedhammer, ředitel  SAZKAmobilu.
 
Valná většina zákazníků SAZKAmobilu používá chytrý telefon s operačním systémem Android. Proto je pro Android verzi k dispozici i widget na plochu telefonu, na kterém uživatel vidí zůstatek a platnost kreditu, nebo aktuální útratu na paušálním Šťastném tarifu.

Petra Farkašová
marketingová manažerka SAZKAmobilu