3. Poskytování Služeb prostřednictvím Prodejních míst SAZKA
3.1. Poskytované Služby
V Prodejním místě SAZKA lze prostřednictvím obsluhy terminálu:
a) Služby objednat a zaplatit, tj. provést přímý nákup Vstupenky,
b) zaplatit Služby objednané jiným způsobem, tj. provést platbu ceny Vstupenky rezervované v internetovém obchodu TICKETPORTALU.
3.2. Přímý nákup
Přímému nákupu Vstupenky předchází vytvoření tzv. terminálové rezervace. V rámci jedné terminálové objednávky lze zarezervovat maximálně 5 kusů Vstupenek na jednu Akci v jedné cenové kategorii.
Rezervační systém v Prodejním místě SAZKA neumožňuje v případě číslovaných míst k sezení výběr z aktuální nabídky volných míst. Rezervační systém vždy nabízí nejlepší dostupnou Vstupenku ve zvolené cenové kategorii Vstupenek.
K vytvoření terminálové rezervace Vstupenky je třeba u zvolené Akce zjistit její sedmimístné identifikační číslo, tzv. ID Akce. Toto ID Akce může obsluha vyhledat prostřednictvím terminálu nebo jej Zákazník nalezne na internetových stránkách.
Obsluha terminálu zadá do rezervačního systému ID Akce, Zákazník sdělí obsluze terminálu postupně svou objednávku, tj.:
a) cenovou kategorii Vstupenky,
b) počet kusů Vstupenek v plné, případně ve zlevněné ceně, a
c) požadovaný sektor, pokud ve zvolené cenové kategorii je možný výběr z více sektorů.
Pokud je objednávka Zákazníka rezervačním systémem akceptována, terminál vytiskne potvrzení objednávky – rezervaci, kterou obsluha terminálu předá Zákazníkovi.
Rezervace obsahuje informace o Akci, o rezervovaném místě (místech) a o ceně Vstupenky. Rezervace má časově omezenou platnost, která je na potvrzení uvedena, a to dobu 15 minut. Po uplynutí této doby rezervace automaticky pozbude platnosti.
Zákazník je povinen před platbou ceny Vstupenky zkontrolovat správnost své objednávky a rezervace. Na pozdější reklamace nebude brán zřetel.
Zákazník je povinen předat obsluze terminálu rezervaci společně s příslušnou peněžní částkou k zaplacení ceny Vstupenky. Obsluha terminálu následně zadá do rezervačního systému číslo rezervace a v případě, že rezervace je systémem akceptována, terminál vytiskne platnou Vstupenku, kterou obsluha terminálu předá Zákazníkovi. Pokud není řádné vytištění Vstupenky z jakéhokoliv důvodu možné, vrátí obsluha terminálu Zákazníkovi plnou cenu rezervované Vstupenky. V takovém případě nedojde k uzavření Smlouvy.
Zákazník je povinen bez zbytečného odkladu po převzetí Vstupenek zkontrolovat správnost a kvalitu vytištěné Vstupenky. V případě, že byla Vstupenka vytištěna vadně, Zákazník je povinen bez zbytečného odkladu vadný tisk reklamovat u obsluhy terminálu a předá jí vadně vytištěnou Vstupenku. Obsluha terminálu opakovaně vytiskne Zákazníkovi novou Vstupenku, nebo není-li to možné, má Zákazník právo podat reklamaci podle čl. 6.1 písm. a) těchto obchodních podmínek.
3.3. Platba internetové rezervace
Zákazník je povinen před platbou ceny Vstupenek zkontrolovat správnost své objednávky a rezervace potvrzené z internetového obchodu TICKETPORTALU. Na pozdější reklamace nebude brán zřetel.
Zákazník obsluze terminálu sdělí číslo rezervace a obsluha terminálu jej zadá do rezervačního systému. Zákazník také může předložit čárový kód rezervace, který předem vytiskne nebo jej zobrazí na displeji mobilního zařízení.
V případě, že je rezervace systémem akceptována, obsluha terminálu informuje před platbou Zákazníka o počtu Vstupenek v rezervaci a o celkové částce k zaplacení. Při platbě rezervace z internetového obchodu TICKETPORTALU v Prodejních místech SAZKA je rozhodující cena Vstupenky platná v době její rezervace. Platbu lze uskutečnit v hotovosti nebo platební kartou.
Zákazník je povinen předat obsluze terminálu příslušnou peněžní částku, obsluha terminálu platbu potvrdí, terminál vytiskne platnou Vstupenku, kterou obsluha terminálu předá Zákazníkovi. Pokud není řádné vytištění Vstupenky z jakéhokoliv důvodu možné, vrátí obsluha terminálu Zákazníkovi plnou cenu rezervované Vstupenky. V takovém případě nedojde k uzavření Smlouvy.
Zákazník je povinen bez zbytečného odkladu po převzetí Vstupenek zkontrolovat správnost a kvalitu vytištěných Vstupenek. V případě, že byla Vstupenka vytištěna vadně, Zákazník je povinen bez zbytečného odkladu vadný tisk reklamovat u obsluhy terminálu a předat jí vadně vytištěnou Vstupenku. Obsluha terminálu opakovaně vytiskne Zákazníkovi novou Vstupenku, nebo není-li to možné, má Zákazník právo podat reklamaci podle čl. 6.1 písm. a) těchto obchodních podmínek.