Co mám udělat, když Sazka kartu ztratím nebo zničím?

Kartu si můžete zablokovat v sekci "Nastavení účtu" (ikona panáčka u zůstatku) nebo navštivte jedno z našich prodejních míst s terminálem Sazky, kde vám obsluha rovnou vydá náhradní Sazka kartu. Můžete se také obrátit na naše kontaktní centrum na telefonu 266 12 12 12, kde vám případně kartu zablokují.
Na prodejním místě si u obsluhy terminálu nechejte vydat náhradní Sazka kartu – vaše historie, nastavení účtu včetně odměn z Kola štěstí od Sazky, se převede.
Náš tip: Nahrajte si svou Sazka kartu do mobilní aplikace a už ji nikdy neztratíte. Jak nainstalovat aplikací se dozvíte ZDE.

Chat

Článek Vám nepomohl? Máte další dotazy?

Nevadí! Pomůže Vám náš specialista. Jsme online 24 hodin 7 dní v týdnu

Zahájit chat