Menu
Loterie
Sportka
Eurojackpot
Extra Renta
Mini Renta
Štastných 10
Rychlá 6
Šťastné datum
Euromiliony
Rychlé kačky
Keno
Kameny
Kasička
Power Spin
Všechno nebo nic
Skupinové sázení
Losy
Online losy
Stírací losy
Kurzové sázky
Kurzová nabídka
Live sázky
Statistiky
Mobilní aplikace
Soutěže
Výhody
TOP Tikety
TV
Hry
Sazka Hry
Kancelář
Hry Live
Bonusy a soutěže
Sazka
Blog - Sazka svět
O společnosti
Kariéra
Pro média
Obchodní spolupráce
Další služby
SAZKAmobil
Sazka Ticket
Sazka Klub
Terminálové služby
Mobilní aplikace
Užitečné informace
Centrum podpory
Zodpovědné hraní
Obchodní podmínky
Ochrana osobních údajů
Prodejní místa
SAZKA
Loterie
Losy
Kurzové sázky
Hry
Hry live
Centrum podpory
Centrum podpory
Online hraní na Sazka.cz
Vklady a výběry
Další otázky ke vkladům
Centrum podpory
Online hraní na Sazka.cz
Vklady a výběry
Další otázky ke vkladům
Proč se vklad stále ukazuje ve zpracování, ačkoliv byl strhnutý z mého bankovního účtu?
Proč se vklad stále ukazuje ve zpracování, ačkoliv byl strhnutý z mého bankovního účtu?
Zvláštní bezpečností kontroly a komunikace mezi bankami mají někdy za následek, že se vklad neprojeví na vašem účtu na Sazka.cz ihned.
Pokud peníze již byly odečteny z vašeho bankovního účtu, tak by vklad na váš účet na Sazka.cz měl být připsán v nejbližší době.
Vaše
čekající
vklady uskutečněné platební kartou nebo bankovním převodem můžete sami rušit kliknutím na tlačítko ZRUŠIT.
Článek Vám nepomohl? Máte další dotazy?
Nevadí! Pomůže Vám náš specialista.
Zahájit chat
Související otázky
Mohu vybrat peníze ze svého účtu prostřednictvím platební karty, se kterou jsem vložil peníze?
Jaké druhy herních limitů existují?
Vklad mi byl zamítnut. Proč?
K čemu slouží vyskakovací okna a jak je povolím?
Můžu se dočasně vyloučit z hraní?
Jak probíhá vklad peněz na můj účet na Sazka.cz na prodejním místě?
Po slosování se mi stále zobrazují čísla z předchozího slosování. Mohu s tím něco udělat?
Jak ověřím své osobní údaje prostřednictvím banky?
Proč je nastavení herních limitů podmínkou pro registraci na Sazka.cz?
Jak se nenechat nachytat podvodnými SMS zprávami a e-maily?
Proč musím uvádět číslo svého účtu / karty?