Menu
Loterie
Sportka
Eurojackpot
Extra Renta
Mini Renta
Štastných 10
Rychlá 6
Šťastné datum
Euromiliony
Rychlé kačky
Keno
Kameny
Kasička
Power Spin
Všechno nebo nic
Skupinové sázení
Losy
Online losy
Stírací losy
Kurzové sázky
Kurzová nabídka
Live sázky
Statistiky
Mobilní aplikace
Soutěže
Výhody
TOP Tikety
TV
Hry
Sazka Hry
Kancelář
Hry Live
Stírací hry
Bonusy a soutěže
Sazka
Blog - Sazka svět
O společnosti
Kariéra
Pro média
Obchodní spolupráce
Další služby
Sazka Klub
Terminálové služby
Mobilní aplikace
Užitečné informace
Centrum podpory
Zodpovědné hraní
Obchodní podmínky
Ochrana osobních údajů
Prodejní místa
SAZKA
Loterie
Losy
Kurzové sázky
Hry
Hry live
Centrum podpory
Centrum podpory
Mobilní aplikace
Problémy v mobilní aplikaci
Centrum podpory
Mobilní aplikace
Problémy v mobilní aplikaci
Mám spoustu volné paměti, ale telefon hlásí „Aplikace nejde nainstalovat - nedostatek paměti”.
Mám spoustu volné paměti, ale telefon hlásí „Aplikace nejde nainstalovat - nedostatek paměti”.
Zkuste nejprve vymazat data aplikace Google Play v nastavení aplikací. Po restartování telefonu nainstalujte aplikaci znovu.
Pokud jste s tímto postupem neuspěli a máte problém i s instalací jiných aplikací, doporučujeme uvést telefon do továrního nastavení.
Článek Vám nepomohl? Máte další dotazy?
Nevadí! Pomůže Vám náš specialista.
Zahájit chat
Související otázky
Jaké mobilní aplikace Sazka nabízí?
Jak si mohu nainstalovat mobilní aplikaci Sazkabet?
Lze aplikaci používat i na tabletu?
Mám problém s naskenováním potvrzení o sázce – fotoaparát nezaostří.
Opravdu musíte mít přístup k fotkám, poloze či profilu, když instaluji aplikaci?
Jak instalovat aplikaci na zařízení s Androidem?
Mám problém s naskenováním potvrzení o sázce – fotoaparát nezaostří.
Aplikace mi najednou zmizela. Co mám dělat?
Jak si nastavím věk v účtu na Google?
Opravdu musíte mít přístup k fotkám, poloze či profilu, když instaluji aplikaci?
Nejde mi naskenovat potvrzení o sázce z Coop, Tesca, nebo České pošty. Proč?