Jak na reklamace neloterních služeb?

Při reklamaci neloterních služeb můžete být vyzváni k uvedení čísla vkladu / výběru nebo jiné služby, kterou reklamujete. Níže najdete návod, jak tato čísla najít.

Pro číslo hry navštivte Můj účet, sekci Moje historie a zvolte Hry. V horním menu zvolte položku Hry. Číslo hry odpovídá položce Číslo sázky.
1 Pro číslo hry navštivte Můj účet, sekci Moje historie a zvolte Hry. V horním menu zvolte položku Hry. Číslo hry odpovídá položce Číslo sázky.
Pro číslo kurzové sázky na stránce kurzových sázek navštivte sekci Moje sázky. Číslo sázky odpovídá položce Číslo tiketu v detailu sázky.
2 Pro číslo kurzové sázky na stránce kurzových sázek navštivte sekci Moje sázky. Číslo sázky odpovídá položce Číslo tiketu v detailu sázky.
Při reklamaci neloterní transakce budeme potřebovat číslo potvrzení. To najdete nad čárovým kódem.
3 Při reklamaci neloterní transakce budeme potřebovat číslo potvrzení. To najdete nad čárovým kódem.
Pro číslo vkladu navštivte Můj účet, sekci Moje historie a zvolte Transakce. Pro jednodušší filtrování můžete využít horní menu a zvolit si Vklady.
4 Pro číslo vkladu navštivte Můj účet, sekci Moje historie a zvolte Transakce. Pro jednodušší filtrování můžete využít horní menu a zvolit si Vklady.
Pro číslo výběru navštivte Můj účet, sekci Moje historie a zvolte Transakce. Pro jednodušší filtrování můžete využít horní menu a zvolit si Výběry.
5 Pro číslo výběru navštivte Můj účet, sekci Moje historie a zvolte Transakce. Pro jednodušší filtrování můžete využít horní menu a zvolit si Výběry.

Článek Vám nepomohl? Máte další dotazy?

Nevadí! Pomůže Vám náš specialista.

chatZahájit chat

Nenašli jste, co hledáte?
Kontaktujte nás