Proč jsem neobdržel bonus?

Všechny naše bonusové nabídky jsou časově omezené. Je možné, že planost bonusu již skončila. Zkontrolujte si také, že v nastavení souhlasů máte povolené zasílání bonusových nabídek.
Obrázek na popředí
Přihlaste se do Můj účet. Klikněte na Osobí údaje. V levém menu zvolte možnost Upozornění a klikněte na POKRAČOVAT.

Na nové stránce zkontrolujte, že máte zaškrtnutou volbu Chci získávat bonusy a zajímavé nabídky o produktech Sazky.

Také je možné, že i když jste využili bonusové nabídky (například vložili peníze na herní účet), nesplnili jste další nutné podmínky pro připsání bonusu (uzavřít sázky v určité výši apod.). Podrobné podmínky bonusu vždy uvádíme spolu s bonusovou nabídkou. 

Chat

Článek Vám nepomohl? Máte další dotazy?

Nevadí! Pomůže Vám náš specialista.
Jsme online 24 hodin 7 dní v týdnu

Zahájit chat