Vážení zákazníci, momentálně evidujeme výpadek vkládání peněz pomocí bankovního převodu. Na řešení usilovně pracujeme. Děkujeme za pochopení.

Proč jsem neobdržel bonus?

Všechny naše bonusové nabídky jsou časově omezené. Je možné, že planost bonusu již skončila. Zkontrolujte si také, že v nastavení souhlasů máte povolené zasílání bonusových nabídek.
Obrázek na popředí
Přihlaste se do Můj účet. Klikněte na Osobí údaje. V levém menu zvolte možnost Upozornění a klikněte na POKRAČOVAT.

Na nové stránce zkontrolujte, že máte zaškrtnutou volbu Chci získávat bonusy a zajímavé nabídky o produktech Sazky.

Také je možné, že i když jste využili bonusové nabídky (například vložili peníze na herní účet), nesplnili jste další nutné podmínky pro připsání bonusu (uzavřít sázky v určité výši apod.). Podrobné podmínky bonusu vždy uvádíme spolu s bonusovou nabídkou. 

Chat

Článek Vám nepomohl? Máte další dotazy?

Nevadí! Pomůže Vám náš specialista. Jsme online 24 hodin 7 dní v týdnu

Zahájit chat