Zavřít
Bilance: Délka hraní: Maximální výhra na technické hře je 500 000 Kč
Sazka svět

Nové technologie dokáží mužům zprostředkovat nemožné

Nové technologie dokáží mužům zprostředkovat nemožné
Štěstí má mnoho podob. Je to třeba výhra v loterii. Neočekávané povýšení v práci. Anebo jen slunce na obloze. Jako nejšťastnější období se pak označuje 9 měsíců, kdy rodiče čekají na svého potomka. Jaké to je, nosit dítě pod srdcem, mohou díky novým technologiím zjistit i tatínci.
Za všechno může dvojice břišních pásů, které si partneři připevní na svá těla. Zařízení na břiše nastávající maminky má v sobě senzory, jež do druhého pásu bezdrátově přenášejí pohyby plodu v děloze. Pás otce pak signály přijímá a v reálném čase přesný pohyb potomka oznamuje nejen vibrací, ale i rozsvícením LED diody v místě, kde dítě kope do břicha maminky.
 

Video z reklamy na Huggies.

A teď jedna špatná zpráva: dvojice pásů vznikla jen kvůli televizní reklamě, a výrobek si tak není možné volně koupit. V propagačním spotu na plenky Huggies pro Latinskou Ameriku si ale pásy v porodnici v Buenos Aires oblékají skuteční nastávající rodiče.

Reakce mužů na těhotenství vás možná překvapí: vedle smíchu a údivu je reklama plná skutečných chlapských slz. Zbývá doplnit, že spot byl natočený u příležitosti Dne otců a firma pásy zatím neplánuje uvolnit do běžného prodeje.
 
fibo.jpg

Náramek Fibo, který dá mužům vědět, jak se jejich budoucí potomek hýbe.

I tak se ale tatínkům na lepší časy začíná blýskat. Řešením problému, jak zažít pocit těhotenství, totiž může být náramek Fibo, který se právě vyvíjí. Jde o kovové zařízení s kuličkami uvnitř pro otce, které doplňuje senzor pro matky. Pokud pak těhotná žena ucítí pohyb potomka, signál se přenese do náramku a vibracemi a točením dá tak tatínkovi vědět, jak těhotenství zdárně pokračuje.

Přečtěte si také