Článek II. Objednání služby
Objednávkou zákazníka se rozumí:
a) řádné vyplnění dobíjecího tiketu zákazníkem a jeho předání obsluze terminálu SAZKA. Za řádné vyplnění tiketu se považuje čitelné a úplné vyplnění dobíjecího tiketu dle návodu a pokynů na zadní straně dobíjecího tiketu. Obsluha terminálu SAZKA formálně překontroluje řádné vyplnění dobíjecího tiketu a v případě nedostatků předá dobíjecí tiket k opravě a přepracování zpět zákazníkovi. Jestliže zákazník předá zpět obsluze terminálu řádně vyplněný dobíjecí tiket, je toto považováno za potvrzení správnosti objednávky zákazníka a souhlas ze strany zákazníka s údaji uvedenými na dobíjecím tiketu. Obsluha terminálu SAZKA rovněž vyinkasuje od zákazníka příslušnou částku v Kč, která odpovídá zákazníkem požadované hodnotě dobití. Bez vyinkasování příslušné částky od zákazníka obsluhou terminálu SAZKA, nebude zahájen proces dobíjení;
b) ústní žádost zákazníka o dobití předplacené SIM karty v síti O2 prostřednictvím čárového kódu směřovaná obsluze terminálu SAZKA a následné předání čárového kódu obsluze terminálu SAZKA zákazníkem. Tento čárový kód v sobě nese informaci o telefonním čísle, které zákazník požaduje dobít. Zároveň zákazník ústně sdělí obsluze terminálu požadovanou hodnotu (částku) dobití předplacené SIM karty v síti O2, popřípadě také zákazník sdělí obsluze terminálu telefonní číslo pro zaslání potvrzující SMS zprávy o provedeném dobití. Tuto možnost, tedy zaslání potvrzující SMS, může a nemusí zákazník využít. Zákazník sdělí (dle potřeby) obsluze terminálu SAZKA, že se jedná o operátora O2 CZ, BLESKmobil, OpenCall nebo Tesco Mobile, pokud to již nebylo jasné z požadavku na dobíjení předplacené SIM karty v síti O2. Obsluha terminálu SAZKA ústně zopakuje zákazníkovi údaje, které předtím zákazník sdělil obsluze terminálu z důvodu ověření, kontroly a potvrzení správnosti objednávky zákazníka. Zákazník tyto údaje, nyní sdělené obsluhou terminálu SAZKA, ústně potvrdí obsluze terminálu SAZKA. Tento souhlas se považuje jako potvrzení správnosti objednávky zákazníka a souhlas ze strany zákazníka s uvedenými údaji. Jedná se především o následující údaje: požadovaná hodnota (částka) dobíjení předplacené SIM karty v síti O2, telefonní číslo dobíjené SIM karty (toto telefonní číslo je načteno obsluhou terminálu SAZKA z čárového kódu předaného zákazníkem obsluze terminálu SAZKA), popřípadě také telefonní číslo pro zaslání potvrzující SMS zprávy o provedeném dobití. Obsluha terminálu rovněž vyinkasuje od zákazníka příslušnou částku v Kč, která odpovídá zákazníkem požadované hodnotě dobití. Bez vyinkasování příslušné částky od zákazníka obsluhou terminálu SAZKA nebude zahájen proces dobíjení;
c) ústní žádost zákazníka o dobití předplacené SIM karty v síti O2 směřovaná obsluze terminálu SAZKA. Zákazník sdělí obsluze terminálu SAZKA výši požadované hodnoty (částky) dobíjení, telefonní číslo dobíjené přeplacené SIM karty v síti O2, popřípadě telefonní číslo pro zaslání potvrzující SMS zprávy o provedeném dobití. Tuto možnost, tedy zaslání potvrzující SMS může a nemusí zákazník využít. Rovněž zákazník sdělí (dle potřeby) obsluze terminálu SAZKA, že se jedná o operátora O2 CZ, BLESKmobil, OpenCall nebo Tesco Mobile, pokud to již nebylo jasné z požadavku na dobíjení. Následně obsluha terminálu ústně zopakuje zákazníkovi údaje, které předtím zákazník sdělil obsluze terminálu z důvodu ověření, kontroly a potvrzení správnosti objednávky zákazníka. Zákazník tyto údaje, nyní sdělené obsluhou terminálu, ústně potvrdí obsluze terminálu. Tento souhlas se považuje jako potvrzení správnosti objednávky zákazníka a souhlas ze strany zákazníka s uvedenými údaji. Jedná se především o následující údaje: požadovaná hodnota (částka) dobití předplacené SIM karty v síti O2, telefonní číslo dobíjené SIM karty, popřípadě také telefonní číslo pro zaslání potvrzující SMS zprávy o provedeném dobití. Obsluha terminálu SAZKA rovněž vyinkasuje od zákazníka příslušnou částku v Kč, která odpovídá zákazníkem požadované hodnotě dobití. Bez vyinkasování příslušné částky od zákazníka obsluhou terminálu SAZKA nebude zahájen proces dobíjení.
Objednávkou zákazníka se rozumí:
a) řádné vyplnění dobíjecího tiketu zákazníkem a jeho předání obsluze terminálu SAZKA. Za řádné vyplnění tiketu se považuje čitelné a úplné vyplnění dobíjecího tiketu dle návodu a pokynů na zadní straně dobíjecího tiketu. Obsluha terminálu SAZKA formálně překontroluje řádné vyplnění dobíjecího tiketu a v případě nedostatků předá dobíjecí tiket k opravě a přepracování zpět zákazníkovi. Jestliže zákazník předá zpět obsluze terminálu řádně vyplněný dobíjecí tiket, je toto považováno za potvrzení správnosti objednávky zákazníka a souhlas ze strany zákazníka s údaji uvedenými na dobíjecím tiketu. Obsluha terminálu SAZKA rovněž vyinkasuje od zákazníka příslušnou částku v Kč, která odpovídá zákazníkem požadované hodnotě dobití. Bez vyinkasování příslušné částky od zákazníka obsluhou terminálu SAZKA, nebude zahájen proces dobíjení;
b) ústní žádost zákazníka o dobití předplacené SIM karty v síti O2 prostřednictvím čárového kódu směřovaná obsluze terminálu SAZKA a následné předání čárového kódu obsluze terminálu SAZKA zákazníkem. Tento čárový kód v sobě nese informaci o telefonním čísle, které zákazník požaduje dobít. Zároveň zákazník ústně sdělí obsluze terminálu požadovanou hodnotu (částku) dobití předplacené SIM karty v síti O2, popřípadě také zákazník sdělí obsluze terminálu telefonní číslo pro zaslání potvrzující SMS zprávy o provedeném dobití. Tuto možnost, tedy zaslání potvrzující SMS, může a nemusí zákazník využít. Zákazník sdělí (dle potřeby) obsluze terminálu SAZKA, že se jedná o operátora O2 CZ, BLESKmobil, OpenCall nebo Tesco Mobile, pokud to již nebylo jasné z požadavku na dobíjení předplacené SIM karty v síti O2. Obsluha terminálu SAZKA ústně zopakuje zákazníkovi údaje, které předtím zákazník sdělil obsluze terminálu z důvodu ověření, kontroly a potvrzení správnosti objednávky zákazníka. Zákazník tyto údaje, nyní sdělené obsluhou terminálu SAZKA, ústně potvrdí obsluze terminálu SAZKA. Tento souhlas se považuje jako potvrzení správnosti objednávky zákazníka a souhlas ze strany zákazníka s uvedenými údaji. Jedná se především o následující údaje: požadovaná hodnota (částka) dobíjení předplacené SIM karty v síti O2, telefonní číslo dobíjené SIM karty (toto telefonní číslo je načteno obsluhou terminálu SAZKA z čárového kódu předaného zákazníkem obsluze terminálu SAZKA), popřípadě také telefonní číslo pro zaslání potvrzující SMS zprávy o provedeném dobití. Obsluha terminálu rovněž vyinkasuje od zákazníka příslušnou částku v Kč, která odpovídá zákazníkem požadované hodnotě dobití. Bez vyinkasování příslušné částky od zákazníka obsluhou terminálu SAZKA nebude zahájen proces dobíjení;
c) ústní žádost zákazníka o dobití předplacené SIM karty v síti O2 směřovaná obsluze terminálu SAZKA. Zákazník sdělí obsluze terminálu SAZKA výši požadované hodnoty (částky) dobíjení, telefonní číslo dobíjené přeplacené SIM karty v síti O2, popřípadě telefonní číslo pro zaslání potvrzující SMS zprávy o provedeném dobití. Tuto možnost, tedy zaslání potvrzující SMS může a nemusí zákazník využít. Rovněž zákazník sdělí (dle potřeby) obsluze terminálu SAZKA, že se jedná o operátora O2 CZ, BLESKmobil, OpenCall nebo Tesco Mobile, pokud to již nebylo jasné z požadavku na dobíjení. Následně obsluha terminálu ústně zopakuje zákazníkovi údaje, které předtím zákazník sdělil obsluze terminálu z důvodu ověření, kontroly a potvrzení správnosti objednávky zákazníka. Zákazník tyto údaje, nyní sdělené obsluhou terminálu, ústně potvrdí obsluze terminálu. Tento souhlas se považuje jako potvrzení správnosti objednávky zákazníka a souhlas ze strany zákazníka s uvedenými údaji. Jedná se především o následující údaje: požadovaná hodnota (částka) dobití předplacené SIM karty v síti O2, telefonní číslo dobíjené SIM karty, popřípadě také telefonní číslo pro zaslání potvrzující SMS zprávy o provedeném dobití. Obsluha terminálu SAZKA rovněž vyinkasuje od zákazníka příslušnou částku v Kč, která odpovídá zákazníkem požadované hodnotě dobití. Bez vyinkasování příslušné částky od zákazníka obsluhou terminálu SAZKA nebude zahájen proces dobíjení.