obrázek plovoucího banneru Zlatého kola
Zlaté kolo
Máte 0 z 10 Zlaťáků
Losování nejoblíbenější české loterie Sportka má od tohoto týdne zcela novou vizuální podobu. Televizní pořad, který pravidelně sledují stovky tisíc diváků, se bude vysílat z moderního virtuálního studia Vachler Art Company na pražském Žižkově. Mimo unikátních efektů a animací se sázející mohou těšit i na novou znělku.
První losování Sportky v novém hávu se uskuteční již tuto středu 24. listopadu. Studio bude současně odbavovat i další známé číselné loterie z portfolia Sazky, jedná se konkrétně o Šťastných 10 a Euromiliony. „Příprava na veškeré změny trvala více než rok a šlo o skutečně náročný proces. Výsledkem je však jedna z nejmodernějších losovacích místností v Evropě. Velmi se těšíme na zpětnou vazbu od našich zákazníků, kterým jistě neunikne, že jsme se v rámci úprav rozhodli i pro zapojení nových stylistů a vizážistů pečující o oba moderátory,“ říká Veronika Diamantová, tisková mluvčí Sazky.  

Bezpečnost a kontrola na první místě

Modernizace losovacího pořadu se samozřejmě absolutně netýká toho pro sázející nejpodstatnějšího - procesu losování. „Každé losování je neustále přístupné veřejnosti. Na místě je vždy přítomen notář a státní dozor, který dohlíží na regulérnost celého průběhu, a to již od vytahování míčků z trezoru. Losovací osudí jsou rovněž i nadále sledovány čipovými kamerami, které natáčejí veřejnosti přístupný záznam,“ ubezpečuje Veronika Diamantová.

Výsledky Sportky sleduje v průměru 600 tisíc diváků

Losování legendární Sportky se na obrazovkách České televize vysílá třikrát týdně a čísla sledovanosti potvrzují jeho popularitu. Při vysokých jackpotech či oblíbených datech sleduje výsledky loterie až 900 tisíc diváků, průměr se pohybuje okolo 600 tisíc. 

Každý týden vytvoří hry od Sazky 4 nové milionáře. Největší podíl generuje právě Sportka, která funguje již od roku 1957. Rekordní výhru získal manželský pár z Pardubického kraje, který si v roce 2013 odnesl rovných 400 milionů korun.